Ogłoszenie 
To forum korzysta z ciasteczek :] Więcej o tych słodkościach: www.wszystkoociasteczkach.pl

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: -ip-
Pon 19 Maj, 2008 15:17
DYBUK 2008 [Pyskowice 12-13 lipca]
Autor Wiadomość
Ghandi 


Wiek: 37
Skąd: Peiskretscham
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008 09:33   

no zrozumiałe ;)
ja postaram się zapomnieć, że będzie tam mss i skupić się na żywiołku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

www.jarosz.art.pl
In nomine dei nostri satanas, luciferi excelsi.
 
 
Rhiannon 


Wiek: 33
Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008 09:38   

Żywiołak... :serduszka: :serduszka: :serduszka: :mrgreen:

Ich się w zupełności nie mogę doczekać, dobrze, ze między nimi a nami będzie jeszcze ktoś bo inaczej bym wyszła na scenę prosto z tego cudownego młyna pod scena :-P
_________________
‘Only the past I hold, for the heart I can’t possess
And the heart is every moment our destiny and our time
Till the rivers run backward and the moon no longer turns the tide
So hear me as I tell my truth
All is for love, and all is forever.’ Dancing on the dangerous ground
 
 
 
Ghandi 


Wiek: 37
Skąd: Peiskretscham
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008 09:45   

Rhiannon napisał/a:
bo inaczej bym wyszła na scenę prosto z tego cudownego młyna pod scena
Kto wie, kto wie :lol:
ale serio, dla nich samych choćby warto przyjechać na Dybuk. Nie chcę nic mówić, ale tego samego dnia mają kolejny koncert w Gliwicach o 21 na Rynku Krakowskim :P:P:P
_________________

www.jarosz.art.pl
In nomine dei nostri satanas, luciferi excelsi.
 
 
Rhiannon 


Wiek: 33
Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008 09:57   

buuuuuu.....

ja chce... ja chcę... ale co z tego jak po maratonie tanecznym nie będę się mogła ruszyć :-P
_________________
‘Only the past I hold, for the heart I can’t possess
And the heart is every moment our destiny and our time
Till the rivers run backward and the moon no longer turns the tide
So hear me as I tell my truth
All is for love, and all is forever.’ Dancing on the dangerous ground
 
 
 
Rhiannon 


Wiek: 33
Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 13 Lip, 2008 22:39   

Przyjechaliśmy pierwsi, wyjechaliśmy jako ostatni.
Dzięki wam wszystkim za naprawdę przefantastyczne dni!

Szczególne podziękowania Carduus'owi - za wszystko. Po prostu jesteście cudowni! :-)

Ps. 1. Zespół Galway - zespołem tańca przywołującego burze :-D

Ps. 2. Żywiołak :serduszka:
"Kąpały się Wiły w noc Kupały
Kąpały się w noc Kupały Wiły"
_________________
‘Only the past I hold, for the heart I can’t possess
And the heart is every moment our destiny and our time
Till the rivers run backward and the moon no longer turns the tide
So hear me as I tell my truth
All is for love, and all is forever.’ Dancing on the dangerous ground
 
 
 
Zg.Aga 

Wiek: 26
Skąd: Podobno Pyskowice
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 08:56   

Cóż, powiem tak : pomijając miejsce i rzeczy natury organizacyjnej było cudownie, cudownie i cudownie! Te dni, które z wami spędziłam, to najlepsza część moich wakacji. I przeżyję nawet miesiąc z rodzicami ciesząc się, że już niedługo czeka nas FMC :serduszka:

Do zobaczenia i zatańczenia :circle:
_________________
"Imiona tracimy jako pierwsze, tuż po utracie oddechu i bicia serca. Trochę dłużej zostają nam wspomnienia."
Neil Gaiman "Koralina"
 
 
 
Galvayra 


Wiek: 32
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 12:07   

My również się z Arkiem fajnie bawiliśmy mimo iż krótko. Pogoda no cóż zmienną jest, ale nam się udało^_^. Duża buźka dla wszystkich - oby więcej takich wyjazdów^_^
_________________
Million little peaces...
 
 
 
Firien 
Warsztatowicz - Będzin


Wiek: 28
Skąd: z wariatkowa xD
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 12:33   

Tak, całkowicie popieram^^ Więcej takich wyjazdów ^^ Dziękuje wszystkim, świetnie się bawiłam :)
_________________
http://s15.bitefight.onet.pl/c.php?uid=102099 Klik xP
 
 
 
Biedronka 


Wiek: 28
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 12:46   

ja też się zgadzam :) było supper :) a ja mam propozycje
może pojechalibyśmy kiedyś na kilka dni w góry w celu integracji?? nie koniecznie na występ??
 
 
 
Rhiannon 


Wiek: 33
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 12:56   

Kaś ok - ale ja zabieram Carduusa do plecaka ;)
_________________
‘Only the past I hold, for the heart I can’t possess
And the heart is every moment our destiny and our time
Till the rivers run backward and the moon no longer turns the tide
So hear me as I tell my truth
All is for love, and all is forever.’ Dancing on the dangerous ground
 
 
 
Nayenn 


Wiek: 28
Skąd: Sc
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 13:28   

Kurczę.. No jak dla mnie to wyjazd na wielkieeeego plusa... rymując - dla Galwaya i Carduusa xD

Ja też się przyłączam do podziękowań i pozdrawiam sprawców tego wspaniałego humoru, który dopisuje mi do dziś :P

PS. Poza tym koncert Żywiołaka, który mnie prześladował cały dzień następny, i burze - na szczęście wszycy cali - więc burze ekstra xD Rzeczywiście je przywoływaliśmy kurczę.. :P Szkoda tylko, że nie mogłam sobie kupić koszulki Dybukowej :P Mogę się natomiast ubrać w plakaty xD
_________________
Cyanide&Happyness ^^
 
 
 
Pavlaque 


Wiek: 32
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 14:14   

Nayenn ubrana w plakaty? To może być bardzo zjawiskowe xD
 
 
 
hornet 


Wiek: 33
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 15:12   

To ja też przyłączę się do podzienkowań, dla wszystkich a szczególnie dla Carduusa za miło spędzone wieczory. Atmosfera była świetna a sam festiwal bardzo udany mimo wypadków ostatniego dnia, ale zakończenie w barze w węższym gronie też miało swój klimat :-)
 
 
 
Biedronka 


Wiek: 28
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 15:26   

Rhiannon napisał/a:

Kaś ok - ale ja zabieram Carduusa do plecaka


Carduus jedzie z nami nie napisałam tego??
 
 
 
Rhiannon 


Wiek: 33
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 14 Lip, 2008 16:33   

Nie, nie wiem, nie ważne... ;)

Wiec jadą jak najbardziej ;)
_________________
‘Only the past I hold, for the heart I can’t possess
And the heart is every moment our destiny and our time
Till the rivers run backward and the moon no longer turns the tide
So hear me as I tell my truth
All is for love, and all is forever.’ Dancing on the dangerous ground
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group